Przejdź do strony głównej
Przejdź do strony głównej

 
2020-07-16  

 
Strona 1Strona 2 Widok albumu
Rozmiar zdjęcia docelowego: 743.8 kB   Teren przyszłego posterunku Zamość Majdan.

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 460.9 kB   ST40S-26+ST40S-21+ST40S-06 jadą luzem w stronę Hrubieszowa.

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 606.2 kB   Teren przyszłego posterunku Zamość Majdan.

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 1128.5 kB   ST44-2037 z poc. roboczym podczas rozładunku szyn pod budowę post. Zamość Majdan.

Sitaniec | Zamość, os. Sitaniec-Błonie
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 990.5 kB   Rozładunek szyn pod budowę post. Zamość Majdan.

Sitaniec | Zamość, os. Sitaniec-Błonie
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 1045.7 kB  

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 391.3 kB   Początek budowy nowej mijanki/bocznicy szerokotorowej Zamość Majdan LHS w miejscu d. stacji Zamość Północ.

Zamość
fot. Jarosław Stypa
Rozmiar zdjęcia docelowego: 745 kB  

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 735.3 kB  

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 249.3 kB   WM15-S powracajaca na Bortatycze przejeżdża obok peronu przystanku Zamość Płn.

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 103.8 kB   Teren dawnego przystanku osobowego Zamość Północny.
Widoczny peron przy torze szerokim, z wiatą. Zdjęcie zostało zrobione z drugiego peronu, przy którym był tor normalny.

Oś. Sitaniec (Zamość Północny)
fot. Krzysztof Jesionek
Rozmiar zdjęcia docelowego: 260.1 kB   Zamość Północny a raczej miejsce które miało mieć taką nazwę. Po lewej stronie widoczny tor Linii Hutniczej Szerokotorowej oraz peron przy tej linii gdzie niegdyś zatrzymywał się pociąg relacji Olkusz - Magnitogorsk. Po prawej stronie widać peron normalnotorowy, który nigdy nie spełnił swojej roli. Zamość Północny miał być nową główną stacją pasażerską dla Zamościa. W PRL zakładano, że miasto rozbuduje się w kierunku północnym i to właśnie w tym miejscy znajdzie się główna stacja osobowa. Tutaj miały dojeżdżać pociągi z Lublina z wykorzystaniem łącznicy Kolonia Zamojska - Siedliska omijającej Zawadę. Ostatecznie z planów niewiele wyszło a czy peron spełni swoją rolę przy Euro 2012? Widok z wiaduktu na drodze Zamość - Chełm. Tor normalny stanowiący normalnotorową obwodnicę Zamościa który przebiegał tutaj obok peronu został rozebrany w 2005 roku.

Zamość
fot. Krzysztof Jesionek
Rozmiar zdjęcia docelowego: 189 kB   Tablica z nazwą stacji, która istniała tu jeszcze zimą 1999r oparta w krzakach o krawędź peronową. Później już jej tu nie spotkałem. Los jest więc nieznany, podobnie mojego kolegi - Jarka Girstuna, ktorego nogi widać w prawej częsci kadru.

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 47.9 kB   Przystanek osobowy Zamość Płn. - w zasadzie osobowe po LHS nie kursują, więc nic się tu nie zatrzymuje...

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 208 kB   Rozbiórka budynku typu "Lipsk", który w planach budowy linii miał służyć za siedzibę Dyrekcji LHS (nigdy nie wykorzystano go w tym celu). Zdjęcie pochodzi z książki "Szerokim torem LHS".

Zamość
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Strona 1Strona 2
© LHS.pl 1998-2020
 
NINIEJSZY SERWIS INTERNETOWY MA CHARAKTER INFORMACYJNY I NIE JEST ZWIĄZANY Z ŻADNYM PODMIOTEM ZARZĄDZAJĄCYM I/LUB ŚWIADCZĄCYM PRZEWOZY PO LINII KOLEJOWEJ NR 65 (LHS).
NIE GROMADZIMY DANYCH NA TWÓJ TEMAT - SERWIS NIE KORZYSTA Z MECHANIZMU tzw. CIASTECZEK (COOKIES). Broadworks Engine v. 1.05