|
|
Nastawnia posterunku Jarosławiec i skrzyżowanie torów "N" i "S".
Widok w kierunku wschodnim.
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
ST40s-13+ST44-2031 jako luzaki do Hrubieszowa mijają posterunek Jarosławiec.
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Nastawnia posterunku Jarosławiec i skrzyżowanie torów "N" i "S".
Widok na zachód.
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Skrzyżowanie toru szerokiego z normalnym.
Jarosławiec fot. Jarosław Stypa
|
|
|
Tor normalny biegnący do Hrubieszowa przecinany przez LHS (w oddali po prawej). Za skrzyżowaniem po lewej widoczna dawna odnoga północnej normalnotorowej obwodnicy Zamościa (obecnie urywa się kilometr za posterunkiem).
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Przęsło niewykorzystanego wiaduktu, który miał posłuzyć do bezkolizyjnego skrzyżowania toru LHS z normalnym... a może to po prostu tzw. rezerwa strategiczna?
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Przęsło niewykorzystanego wiaduktu, który miał posłuzyć do bezkolizyjnego skrzyżowania toru LHS z normalnym... a może to po prostu tzw. rezerwa strategiczna?
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Przystanek techniczny w torze normalnym biegnącym z Zamościa do Hrubieszowa.
Jarosławiec fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|