|
|
Tor linii kolejowej nr 79 (Padew Nar. - Wola Baranowska LHS). Po lewej tor linii nr 25 (£ód¼ Kaliska-Dêbica). W oddali widoczny wiadukt LHS.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
Stacja Padew w czasie prac modernizacyjnych szlaku do Mielca. Na pierwszym planie tor linii kolejowej nr 25 (£ód¼ Kaliska-Dêbica), po lewej tor linii nr 79 (Padew-Wola Baranowska LHS).
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
Modernizajca toru linii kolejowej nr 79 biegn±cego w kierunku stacji Padew.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
Modernizajca toru linii kolejowej nr 79 biegn±cego w kierunku stacji Wola Baranowska LHS.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
Modernizajca toru linii kolejowej nr 79 biegn±cego w kierunku stacji Wola Baranowska LHS.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
Remont mostu nad rz. Babulówka w ci±gu linii kolejowej nr 79 (Padew-Wola Baranowska LHS).
Zachwiejów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
ST48-023 widziana z daleka podczas obs³ugi czê¶ci normalnotorowej st. Wola Baranowska LHS.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
ST40s-13 z pustymi platformami Laude zbli¿a siê do st. Wola Baranowska LHS.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
ST48-023 z wêglarkami zabranymi z
Woli Baranowskiej zmierza
normlanotorow± lini± nr 79 w kierunku
stacji Padew.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
ST48-023 podczas manewrów na st. Padew.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
ST48-023 z wagonami zabranymi ze st. Wola Baranowska LHS, po krótkich manewrach opuszcza Padew.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
Stacja Padew podczas modernizacji szlaku do Mielca.
Padew Narodowa fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
TEM2-235 nale¿±ca do Grupy Azoty ze sk³adem wêglarek z kopalni siarki w Osieku jedzie w kier, st. Strzegomek.
Mucharzew fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
TEM2-235 nale¿±ca do Grupy Azoty ze sk³adem wêglarek z kopalni siarki w Osieku jedzie w kier, st. Strzegomek.
Mucharzew fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|
|
|
Dawny przystanek osobowy Frankamionka podczas modernizacji linii kolejowej nr 72 przeprowadzanej w ramach programu Kolej+.
Frankamionka fot. Tomasz Ciemnoczu³owski
|