|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stacja graniczna LHS w Hrubieszowie |
Wagony z rud± i góra kruszywa na hrubieszoskiej stacji LHS. Na pierwszym planie 2M62-0637. Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Hrubieszów Towarowy. Na dalszym planie 2M62-0637. Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Semafory wjazdowe (stary H i nowy A) od strony Granicy. Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Tory stacyjne. Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Monitor obrazuj±cy sytuacjê ruchow± (zajêto¶æ torów, stany urz±dzeñ srk) na stacji. Na uwagê zwraca asymetryczno¶æ uk³adu torów na stacji (wjazd od granicy po torze nr 1, wyjazd w kierunku Werbkowic Zach. po torze nr 2). Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Szafy z elementami wykonawczymi systemu Ebilock. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Monitor z systemem podgladu i rejestracji obrazu z kamer. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Ekrany systemu Ebilock. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Pulpit operatorski systemu ZNOR. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Kolejne pomieszczenie techniczne. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Szafy z elementami wykonawczymi systemu Ebilock. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Szafy (od lewej): systemu Ebilock 950 i liczników osi SOL-2. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Nawet najnowocze¶niejsza nastawnia nie mo¿e siê obej¶æ bez tradycyjnego wyposa¿enia. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Stanowisko pracy dy¿urnego ruchu. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |
||
Stanowisko diagnostyczno-techniczne. Uwagê zwracaj± "rolety przeciws³oneczne" firmy KOMBUD S.A.. Hrubieszów fot. Tomasz Ku¼niak |