|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nawierzchnia kolejowa |
£ubek ³acz±cy szyny P-65 (S-65). Bojanów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Podczas wymiany podk³adów na stacji Go³uchów. Wola ¯ydowska fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Fioletowe bry³ki miêdzy podsypk± to koncentrat rudy ¿elaza - kiedy¶ znak rozpoznawczy LHS, obecnie rzadziej ju¿ spotykany. Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Koñcówka podk³adu na tor o szeroko¶ci 1520 mm. Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Nietypowe odbojnice wykonane z szyn usytuowane w torze nr 103 prowadz±cym do hali odpraw fitosanitarnych na st. Hrubieszów Towarowy. Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Koñcówka podk³adu strunobetonowego na tor 1520mm, wyprodukowanego przez suwalski Kolbet. fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Szyna S49, jak widaæ po oznaczeniach wyprodukowana w Hucie Katowice w 1980 r.. Huta Derêgowska fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Szyna S65 (oznaczenie d. ZSRR gdzie j± wyprodukowano - P65). Huta Derêgowska fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Nowe szyny czekaj±ce na wymianê starych. Zwraca uwagê napis "V 160". Hajdaszek fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Koñcówka splotu torów szerokiego (biegn±cego od stacji LHS w Go³uchowie) i normalnego odga³ê¿iaj±cego siê bocznic± szlakow± od Linii Siarkowej. Porównaj ze stanem z roku 2000. Wola ¯ydowska fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Koniec splotu torów 1520 mm i 1435 mm na stacji Go³uchów. Go³uchów fot. Jacek Duma |
||
Km 109 - styk toru UIC60 (mocowanego systemem SBS) i P65 produkcji Radzieckiej. Bi³goraj fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |